An de an, reclama de Craciun a retailerului John Lewis este așteptată în întreaga lume.

În 2020, anul marcat de pandemia de COVID-19, britanicii vin cu un spot special, care atinge tema bunătății și carității, mai degrabă decât clasicul îndemn la a cumpăra cadouri pentru cei dragi.
 
Un arici care visează să zboare, un grup de porumbei hip-hop, copii și minorități etnice, toți sunt actori în clipul de 2 minute lansat în acest an.
 
Dacă până acum, campaniile John Lewis - de la Hare and the Bear în 2013 la Monty the Penguin în 2014 și de anul trecut Excitable Edgar dinozaurul – au constat în povești cu personaje drăgălașe și îndemnul de a cumpăra din magazinele retailerului, în acest an, mesajul este cât se poate de simplu: „Dăruiește puțină dragoste!”.
 
Mai mult, clipul va fi folosit și pentru a strânge bani în cadrul campaniei ”Give a Little Love” („Dăruiește puțină dragoste!”), menită să ajute cu alimente 100.000 de familii.
 
Clipul a fost realizat de opt artiști de animație, angajați de retailer tocmai pentru a oferi de lucru și comunității artistice, grav afectată de pandemie, potrivit The Guardian.
 

Sursă foto: YouTube

Urmărește emisiunile tale preferate pe protvplus.ro: